Seamus Clancy

Kiropraktor

Seamus er opprinnelig fra nord-vest Irland, men tok sin mastergrad hos The Welsh Institute of Chiropractic, og fullførte sin praksis i Storbritannia. Etter å ha spilt fotball og rugby siden han var ung, har Seamus selv slitt med alvorlige ryggproblemer. Etter å ha vært hos ulike fysioterapeuter, osteopater og akupunktører, bestemte han seg for å prøve kiropraktorbehandling. Resultatet var slående, og han har ikke hatt problemer med ryggen siden. Etter å ha selv erfart de store helsefordelene som kiropraktorbehandling kan gjøre, bestemte han seg for å utdanne seg til kiropraktor. Han er fremdeles opptatt av sport og forstår kompleksitetene ved ryggsmerter og sportsskader både fra et pasient- og et klinisk perspektiv.

Seamus kombinerer manuell behandling av muskelvev og tørrnåling i tillegg til tradisjonell kiropraktikk for å behandle et stort spekter av tilstander slik som rygg- og nakkesmerter, hodepine og sportsskader.

For å bestille time i dag bruk gjerne vår online booking eller ring Seamus på 45 41 75 80.

Orvin Sille

Fysioterapeut

Orvin Sille er opprinnelig fra De Nederlandske Antiller i Karibia, men flyttet til Nederland tidlig på 80-tallet. Han tok sin bachelorgrad i fysioterapi i Nederland og har de siste årene jobbet på De Nederlandske Antiller, i Nederland og i Norge. Orvin er også personlig trener med spesialfelt i medisinsk trening og har dedikert de siste 14 årene til rehabiliteringstrening. I 2006 tok han også en grad i massasje etter et år med studier, og har jobbet som massasjeterapeut i mange land. Orvin har troen på en sunn kropp som ikke bare er fri for skader, men også sunn i sinn og sjel.

Sertifiseringer:

Bachelorgrad i fysioterapi

Sportsmassasje

Rehabiliteringstrening og forebygging

Medisinsk rehabilitering

Personlig trener

Sport- og medisin-taping

Tørrnåling

For å bestille time hos Orvin i dag bruk gjerne vår online booking eller ring 45 41 38 53.

Trish Triemert, DC DACNB

Kiropraktor

En grundig undersøkelse og gjennomgang av pasienthistorie utføres på hver pasient for å finne ut av hva som forårsaker smerten/dysfunksjonen. Det er derfor lurt å be om å sette av ekstra tid hvis din sykdomshistorie er komplisert eller hvis du ønsker at Trish skal undersøke flere problematikker. Alle mennesker er forskjellige, og behandlingen må derfor være tilpasset hver enkelt.

Det kan hende du blir referert til røntgen eller MR, til laboratorium for spytt-, blod- eller urinprøve, eller henvist til en annen spesialist for å sikre riktig behandling og resultat.

Behandlingen kan bestå av forsiktig manipulasjon av leddene, arbeid med muskelvev, ernæringsråd og nevrologisk-funksjonelle øvelser designet for å øke hjerne- og kroppsfunksjon, hvor du føler deg sunnere, lykkeligere og får mer energi.

For å bestille time hos Trish i dag bruk gjerne vår online booking eller ring 45 41 28 38.