Profesjonell kiropraktor

Mange nordmenn sliter med smerter i ledd, skjelett og muskulaturen. Årsakene til plagene kan være mange og er ofte svært varierende. For majoriteten av tilfellene vil det være mest effektivt å besøke en kiropraktor for nærmere undersøkelse.

Hos Oslo Kiropraktikk vil du bli møtt av en profesjonell kiropraktor med lang erfaring og høy fagkunnskap. Vi benytter oss av flere behandlingsteknikker for å tilpasse våre pasienters behov og diagnose. For oss er det viktig å kartlegge årsaken til smertene raskest mulig.

Vi hjelper deg som er plaget med

• Nakkesmerter
  • Brystryggsmerter
  • Korsryggplager
  • Hofteplager
  • Hodepine
  • Skulderplager
  • Knesmerter
  • Fot- og ankelplager
  • Kjeveplager
  • Nervesmerter
  • Isjias
  • Thoracic outlet syndrome

Som kiropraktor gjennomfører vi funksjonelle tester, nevrologiske- og ortopediske undersøkelser som gir informasjon om din tilstand og hvordan vi kan hjelpe deg på best mulig måte.

Tiden etter behandlingen er viktig

Erfaringsmessig er det viktig å gjøre forebyggende tiltak for å holde smertene i sjakk. Etter behandlingen hjelper vi deg med å finne de rette øvelsene og tilrettelegge hverdagen slik at smertene ikke kommer tilbake.

Du kan trygt ta kontakt med Oslo Kiropraktikk dersom du opplever smerter i ledd eller i muskulaturen. Vi er tilgjengelig på telefon 922 05 476 eller e-post majorkiro@gmail.com dersom du ønsker mer informasjon om hvordan vi kan hjelpe deg.
Du kan også besøke vår klinikk sentralt på Majorstua i Oslo!